Bestelprocedure
Hoe bestellen ?
Zoek in de categorieën of subcategorieën naar het door u gewenste product.
Klik op "in winkelmand" om een artikel in het winkelwagentje te plaatsen (wilt u meer dan 1 artikel vul dit dan in bij "aantal")
Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, klik dan op "kassa"
Indien u reeds een account heeft, geef dan gebruikersnaam en wachtwoord in. Bent u een nieuwe klant kan u een account aanmaken door "registreer" te selecteren. Wenst u geen account, geef dan je mail-adres in en klik op "afrekenen als gast".
Vul uw factuuradres in en indien afwijkend uw verzendadres.
Kies de gewenste betaalmethode, selecteer de verzendwijze en klik op "verder".
Om de bestelling te plaatsen dien je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden, deze kan je eerst doornemen alvorens het vakje voor akkoord aan te vinken. Tevens kan je op deze pagina nog opmerkingen vermelden i.v.m levering,enz... Indien de bestelling aan je wensen voldoet, klik je op "plaats bestelling"
Vervolgens kan je de betaling afhandelen via de gekozen betaalprovider (I-deal, Mollie Payments, paypal) of indien je gekozen hebt voor een overschrijving krijg je al een bevestiging van je bestelling met de gegevens voor de overschrijving. Uw Bestelling wordt dan naar uw opgegeven verzendadres verzonden. mocht het product niet op voorraad zijn informeren wij u per mail over de verwachte leveringstijd. U krijgt bij ons altijd een track en Trace code zodat u de bestelling kunt volgen.
LET OP: We zijn afhankelijk van de postorderbedrijven hoe snel hun leveren, nadat wij uw bestelling hebben ingepakt. Het kan soms door drukte daar afwijken wat de postorderbedrijven aangeven hoe snel ze bij u zullen leveren. Houd daarom altijd goed uw track en Tracé in de gaten.
Bent u niet vertrouwd met deze bestelwijze, kan je eveneens telefonisch of via mail bestellen (088-0101408) of (info@woefert.nl).